I want to make CUPCAKES!

I WANT TO MAKE (read eat) CUPCAKES!

Even tough I'm still ill, I really want to make (and eat) cupcakes. I think i am going to bake some tomorrow.
Can't wait to decorate them. Here are a couple of cupcake pictures I found on the web (click to enlarge).
unfortunately my decorating-skills aren't that good...
..I will share mine with you tomorrow! 

 

  
  
  

  
  
 
Man, do I love food!
x♥x,
Meaas

3 luvs:

Vivian said...

nu wil ik ook cupcakes maken na al die delicious foto's van cupcakes=[. maar die van mij komen gewoon zo mislukt uit de oven dat je je af gaat vragen wat er met je gaat gebeuren als je ze opeetxD. ik blijf toch maar bij spaghetti maken=]

Vivian said...

hahaxD ja ik weet; this al laat=] maar ik MOEST nog eventjes op de laptop haha. succes met cupcakes maken!!

S. said...

Waauw, die zien er heerlijk uit ;D

Post a Comment